Telefon hangi durumlarda garantiye girmez?
Ürünün tüketici tarafından kullanım kılavuzu ve kılavuzlarındaki talimatlara aykırı olarak kötüye kullanılması veya suistimal edilmesi durumunda garanti geçersiz olacaktır. Garanti, şok veya nemi, aşırı sıcak veya soğuk ortam koşullarına maruz kalmayı veya bu koşullardaki ani değişiklikleri, korozyonu veya oksidasyonu kapsamaz.
Garanti neyi kapsamaz?
Temel garanti kapsamında olmayanlar şunlardır, ancak bunlarla sınırlı değildir: Aşınma ve yıpranmadan kaynaklanan hasarlar. Yanlış veya aşırı kullanımdan kaynaklanan hasarlar. TSE 12047-13168 sertifikası olmayan servislerde yapılan onarımlar (yetkisiz).
Garanti kapsamı dışında ne demek?
Ürünün uygunsuz kullanımı garantiyi geçersiz kılabilir. Örneğin, elektronik bir cihazın suya düşürülmesi, aşırı ısınma nedeniyle arızalanması veya yanlış voltajda çalıştırılması gibi durumlar genellikle garanti kapsamında değildir.
Telefon kırılırsa garanti kapsamına girer mi?
İşte cevap: Cep telefonu üreticileri ön cam, ekran ve dokunmatik alanda oluşan çatlaklar ve kırıklar gibi tüm hasarları yalnızca kullanıcı hatası olarak değerlendirir. Bu nedenle, kırık veya çatlak ekranları garanti kapsamında değiştirmezler.
Darbe alan telefon garantiye girer mi?
Ekran kırılması, ön cam çatlaması, iç ekran kırılması, telefona darbe gelmesi ve sıvı teması sonucu oluşan ekran hasarları telefon üreticileri tarafından tamamen kullanıcı hatası olarak değerlendirildiğinden garanti kapsamı dışında kalmaktadır.
Sadece fatura ile garanti olur mu?
Garanti belgesi yazılı olarak veya kalıcı veri kayıt cihazıyla düzenlenebilir. Mallar için düzenlenen faturalar garanti belgesinin yerine geçer mi? Mallar için düzenlenen fatura ve makbuz gibi belgeler garanti belgesinin yerine geçemez.
Cep telefonu bataryası garantiye girer mi?
İki yıllık garanti, Türk tüketici hukuku kapsamındaki haklara ek olarak arızalı bir pilin servisini de kapsar. Garanti kapsamı dışındaki durumlarda pil servisi Apple tarafından sağlanacaktır.
Garantili olan üründen servis ücreti alınır mı?
Tüketicinin, Kanun’un 11. maddesinde sayılan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi halinde satıcı, işçilik gideri, yedek parça bedeli veya başka bir ücret talep etmeksizin malı onarmak veya onarmak zorundadır.
Tüketici hakları kaç kere aynı arıza?
Garanti kapsamındaki bir cihazda aynı arıza iki kez meydana gelirse veya farklı bir arıza üst üste dört kez meydana gelirse üretici ürünü ücretsiz olarak değiştirmek zorundadır. Bu haklarınızı kaybetmek istemiyorsanız endüstriyel ürünlerin onarımını yetkili servislere yaptırmanız gerekmektedir.
Özel serviste bakım garantiyi bozar mı?
Özel serviste bakım yaptırmak garantiyi geçersiz kılar mı? Sadece TS12047 ve TS13168 sertifikalarına sahip özel servis sağlayıcılarına bakım yaptırırsanız ve herhangi bir özel servis sağlayıcısına yaptırmazsanız, aracın garantisi bozulmaz.
Suya düşen telefon garantiye girer mi?
iPhone veya iPod’unuzun su veya diğer sıvılardan kaynaklanan hasarları garanti kapsamında değildir.
Telefon Şarj Olmuyor garanti Kapsamına Girer mi?
Buna göre, düşme veya kullanım hatası sonucu oluşan hasarlarda şarj soketleri için garanti talebi söz konusu değildir. Ancak yeni satın alınan bir şarj soketinin bozulması veya yıpranması gibi durumlarda garantinin devreye girme ihtimali bulunmaktadır.
Telefon hangi durumlarda garanti dışı kalır?
Yetkili servisler ve üreticiler, yanlış şarj veya kalitesiz şarj cihazları ve kabloların kullanımından kaynaklanan arızaları garanti kapsamı dışında kabul eder. Öte yandan, üretici tarafından onaylanmayan aksesuar ve cihazların kullanımından kaynaklanan arızalar da garantiyi geçersiz kılar.
Telefonun arka camı kırıldı garantiye girer mi?
Ancak arka camın kırılması genellikle kullanıcı hatası olarak değerlendirilmekte ve bu tür fiziksel hasarlar garanti kapsamında yer almamaktadır.
Cep telefonu garantisi neleri kapsar?
Garanti, ana ünite (cep telefonu) ve aksesuarları (şarj kablosu ve şarj cihazı) için satın alma tarihinden itibaren iki (2) yıl geçerlidir. Yukarıdakilere bakılmaksızın, Xiaomi yasa gereği gerekli olan asgari garanti süresini hariç tutmaz, sınırlamaz veya askıya almaz.
Telefonum suya düştü garantiye girer mi?
iPhone veya iPod’unuzun su veya diğer sıvılardan kaynaklanan hasarları garanti kapsamında değildir.
Telefonu garantiye gönderirken neler gerekli?
Garanti belgesinde bulunması gereken bilgiler arasında; ürünün garanti sürecinde yer alan firmanın ünvanı, adresi, telefon numarası ve diğer iletişim bilgileri ile yetkili kişinin imzası ve kaşesi yer alır.
Telefon Şarj Olmuyor garanti Kapsamına Girer mi?
Buna göre, düşme veya kullanım hatası sonucu oluşan hasarlarda şarj soketleri için garanti talebi söz konusu değildir. Ancak yeni satın alınan bir şarj soketinin bozulması veya yıpranması gibi durumlarda garantinin devreye girme ihtimali bulunmaktadır.
Telefonun garantisi nasıl bozulur?
Garanti koşulları1 Cihazın fatura tarihinden itibaren 2 yıl geçmiş ise.